lördagsdagen

hej raringar!
nu har vi redan kommit till mitten av januari och mer därtill, snart nosar vi på våren hörni. det är ju inte jättelång tid kvar. och om en månad brakar helvetet i form av ett skid-vm loss här i falun, då blir det jobb ca dygnet runt och mycket människor överallt. det ska ändå bli lite spännande måste jag erkänna. det är redan ganska mycket amerikanska, franska, norska och ryska skidåkare som är här och smygtränar och köper dalahästar och älgar. men nu till de bästa nyheterna! jag har sagt upp lägenheten och har ingenstans (i falun) att bo efter den sista april, så nu ska jag bannemej flytta hem till norrköping och mysa med er. och med lokatten. och med mamba och hennes tjockmage. så nu har jag och falun gjort slut på vårt dysfunktionella förhållande, nu går vi åt varsitt håll och träffar andra. det blir bäst så.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0