vad gör jag om dagarna?

jo det ska jag tala om för er. de senaste dagarna har jag pluggat grammatik och pluggat grammatik och pluggat grammatik. det tänkte jag fortsätta med fram till måndag då jag har min (förhoppningsvis) allra sista tenta i engelska 2. herregud vad ett år går fort. så nu håller jag tummarna och försöker klämma in så många regler som möjligt i mitt stackars lilla skoltrötta, vimsiga huvud.
 
men jag har ju inte bara pluggat, förstås. ända sedan jag och trixxarn var på bio i fredags och såg på the great gatsby så har jag även varvat med att lyssna på den här låten, ungefär oavbrutet. konstigt nog, eftersom jag inte gillar lana del rey. men det här är en fin låt, det är det. dock inte lika fin som leo, för så fin kan ingen vara nej herregud. har fortfarande lite ont i hjärtat sedan biobesöket.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0