tisdagsvaken

hallå raringar! idag är det tisdag och jag var uppe med tuppen och är pigg och glad och nöjd med att vädret har bestämt sig för att vara lite mildare ett tag. igår var jag ute och gick och det var dödsvarmt och JÄTTEsoligt och jag fick faktiskt en massa nya fräknar. idag ska jag till skolan, har terminens första föreläsning vid ett. de senaste dagarna har jag mest ägnat åt att städa och plocka i mitt rum, det blev helt plötsligt lite mer luft här inne. just nu dricker jag kaffe och sitter och luktar på mitt nytvättade hår för mitt schampo luktar godis och sommar. inte så tokigt alls. snart ska jag äta lunch och sen ska jag väl så småningom bege mig mot spårvagnen. men det är lite mer än en timme kvar tills jag behöver gå. herregud vad jag är ovan vid att vara vaken och (nästan) färdig i såhär god tid!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0