soltorsdagen

hej raringar!
idag är det torsdag och lunchdags. jag ska precis äta en något udda lunch, eftersom min uppgift här hemma är att länsa kylskåpet och att se till att det inte blir så många restbyttor som trängs där inne. men jaja. man kan ju likna mig vid en avfallskvarn ändå så det är väl ingen fara på taket.
 
igår tog mitt extrajullov slut och vi hade kursintroduktion för engelska två. det känns som att det här kommer bli en rolig och givande termin, väldigt mycket klassisk skönlitteratur vilket ju är typ mitt favoritområde. när jag kom tillbaka till stan från linköping så mötte jag maria och vi gick en liten sväng på stan och bestämde oss sedan för att luncha på en kombinerad sushi/wokrestaurang, fett nice eftersom det passade oss båda! det var så himla länge sen som jag åt sushi och det var ju helt otroligt gott. sen åkte vi åt olika håll men möttes sen igen i stallet på kvällen, så mysepysigt att vara där ensam sent på kvällen med mina favorithästtjejer! maria och mambsan då alltså. och det här kan vara den finaste bilden som finns på oss:
när jag har ätit upp så ska jag bege mig till stallet igen, ska rida ut en sväng i fina vinterskogen och solen som faktiskt har börjat värma riktigt mycket! tack och lov. jag tog en solpromenad för några dagar sen och tycker mig nu skymta årets första, om än väldigt bleka, fräknar. det är ju snart vår hörni! swisch.
 
imorgon är det fredag och då ska vi till huggan för första gången på så himla himla länge! peppen på det.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0