håhå jaja

idag är det alltså lördag och jag har sovit i princip hela dagen, på grund av väldans väldans skojig kväll på hugo igår i kombination med att man ju inte är sjutton längre. herregud vad trött jag har varit idag. men nu är det ju kväll och jag har piggnat till lite! har precis fått iväg mami och papi på bio, har tipsat dom om att gå och se les misérables sen jag var och såg den med trixxarn förra helgen. den var så fin och bra och sorglig så man får ju fortfarande lite ont i hjärtat alltså. är lite avundsjuk på att dom har hela den filmupplevelsen framför sig. så nu har jag alltså egenkväll tillsammans med katterna. rasmus är här och hälsar på så det är full rulle mest hela tiden och klor som rafsar i golvet och pälstussar som flyger omkring. obs på grund av bus inte slagsmål. så nu ska jag väl hitta på nåt att göra med den här kvällen också. ska ha maten färdig tills mamma och pappa kommer hem i alla fall så jag kanske också kan hinna med att se en liten film!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0