torsdagsfredagen

idag är det torsdag och jag har haft fullt upp på sistone. kom hem från rom natten mellan söndag och måndag och det var ju en helt fantastisk semester förstås. fotade en massa massa och dom bilderna ska jag väl ta och visa för er nån gång snart tror jag! i måndags var det själva födelsedagsfesten för mamma, för hon fyllde ju år. det var alltså därför vi åkte till rom också, som en liten födelsedagsresa. det var en mycket bra och lyckad 60-årsfest. i tisdags var jag i skolan och det var jag igår också och idag var det alltså dags för tenta på brittisk litteraturhistoria och historia. det kändes bra och jag är nöjd med min insats! efter tentan gick jag och drack kaffe med mina klassisar och sen åkte jag hem. sen dess har jag bara tagit det lugnt och tittat på film. imorgon ska jag och trixxarn gå på anna karenina-premiären på filmstaden! det ska bli så himla spännande, mest för att joe wright är en av mina favoritregissörer och jag känner på mig att det kommer vara en storslagen och jättevacker film. 
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0