lugnlördagen

idag är det lördag och jag har hemmakväll med te och jane eyre. en mycket fin kombination. igår var det fredag och shakespearetenta, eller snarare macbethtenta. efter tentan gick jag och några av mina klassisar till kårallen och drack efter-tenta-öl. så busig grej att dricka öl i dagsljus och skolmiljö! men hemskt spännade förstås. fasligt trevligt att göra något icke-skolrelaterat med människor man i vanliga fall bara går på föreläsningar och har tunga bokdiskussioner med. vi är allt ett bra litet gäng som är kvar nu efter jul.
 
imorgon är det söndag och mambadag! hoppas att det ska bli soligt imorgon för jag tror nästan att vi ska ta en lång skogstur. gud vad jag längtar till att all snö och alla längdskidåkare och pulkaåkande barn är borta. jag är så himla trött på dom. särskilt på dom pulkaåkande barnen.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0