utflyktssöndagen

idag är det söndag och det är underbart fint väder och jag mår alldeles underbart bra. igår var en så himla himla fin kväll med trixxarn, vi gick till flygeln och tittade på anders och måns föreställning primater med topplån, och det var ju så jävla roligt så man höll på att dö. ska inte ens försöka sammanfatta eller förklara vad det handlade om för det skulle verkligen inte gå, men det får räcka med att säga att det var helt fantastiskt. så himla bra killar!
 
efter ankan och måns så gick vi på technoklubb och det var ju intressant. lite kul. men mest intressant.
 
i fredags hade jag mambsan och red min första hopplektion på ett par år. det var kul och min kropp hade full koll på hur den skulle bete sig, bra med inövat minne. dock hade mambsan handbromsen i lagom till sista kvarten typ, men det är ju så det är ibland. hon var så duktig ändå, när hon väl började förstå att jag ville att hon skulle röra lite på fötterna.
 
idag ska jag och mamin och papin göra något intressant! vi ska åka på söndagsutflykt till östergötlands skärgård och gå på husvisning! spännande va! om jag var vuxen och hade tid så skulle jag fan alltid gå på visningar, bara för skojs skull.
 
på tal om det där med att vara vuxen. imorgon är det min tjugoandra födelsedag och jag kan ju som vanligt inte göra annat än att sitta här och undra vart alla dom här åren tar vägen egentligen. nån som vet? får man nånsin tillbaka dom? och vad händer om ett år? om fem år? vart är vi då? det är spännande tankar det här. svåra att greppa. svåra att se.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0