oh my gosh

ja här sitter jag och pustar ut efter sju timmars konstant analyserande av hard times och det var ju hard times indeed. fy fanken vilka jobbiga frågor det var den här gången, men nu har jag tatt mig igenom skrivandet och ska bara ta mig igenom pratandet imorgon också. och det brukar ju gå bra så jag känner mig redan oförskämt lättad. idag har jag fått ett superglädjande besked gällande den senaste hemtentan så jag känner att jag faktiskt kan få vara oförskämt lättad en liten stund!
 
dessutom kommer det här bli en himla fin helg, därför att:
  • på lördag ska jag leka med min barndomsbästis ninni!
  • maria kommer hem!
  • så vi ska gå på säsongsavslutningen för orange på lördagkväll!
  • det här lär förmodligen bli den sista vinterhelgen för våren kommer nästa vecka woop woop!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bra va!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0