fredagsdagen

idag är det fredag och jag har fått sova ut ordentligt. sov nog lite för ordentligt, var helt yr när jag vaknade. i onsdags och igår var det ju skoldagar och att börja klockan åtta PRICK i linköping innebär ju att man måste gå upp på tok för tidigt. tackar gud för att jag dock slipper åka buss så tidigt eftersom jag ju har min världsbästa privatchaufför :')
 
i onsdags då! så var jag ju även och tog blodprov och det var himla spännande och jag hade inga som helst problem med det. tre provrör var det som fylldes och som fick skickas i ilfart upp till umeå, så nu är en liten del av mig någon annanstans! visst är det spännande. idag har jag än så länge jobbat lite med uppsatsen, skickade ett nytt uppdaterat dokument till min handledare och hoppas på att få grönt ljus så att jag kan sätta igång ordentligt med själva skrivandet. det känns som att det kommer bli enklare att förstå vad jag håller på med och få ordning på mina tankar om jag får börja sätta ordentliga ord med långa meningar på det hela.
 
resten av den här dagen ska jag nog läsa dickens och ikväll ska jag åka till stallet. både imorgon och på söndag så har jag mambsan och imorgon kväll ska jag nog träffa trixx en stund och hitta på nåt skoj, kanske bärsa en smula! vi får se. igår tog jag ut en stol i trädgården och somnade i solen, det var fan heaven. nu ska jag gå ner och fylla på kaffekoppen!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0