en ny måndag

idag är det måndag och jag inledde dagen med en försovning för jag kände mig tydligen tvungen att drömma färdigt en dröm om inlines och ryan gosling, himla konstig dröm. vaknade en timme för sent och fick panikduscha men hade som tur var tillgång till bil idag, så jag blev inte så försenad ändå. klockan tio var det planerat för förmiddagsfika inne i stan med världens finaste bästaste maria som jag saknar så mycket när hon inte är här, men blir ändå så glad för hennes skull för att hon verkar trivas så bra med sin situation nu. så duktig och modig tjej som vågar göra det hon vill och jag är så stolt över henne för det och för att hon är fan bäst på det hon gör också!
 
när jag kom hem från stan så åt jag lunch, läste frankenstein och tog en promenix. himla varmt ute idag och nu är typ all snö borta! hur bra är det egentligen. annars har jag mest begrundat hur nöjd jag är med allt just nu, har så många fina dagar och fina personer runt mig. underbara dagar detta.
 
just nu dricker jag te och målar nagellack och roar mig med en riktig tegelsten vid namn the cambridge encyclopedia of the english language. så skoj. idag är det andra avsnittet av hannibal på femman, ska titta på det och ge det en chans för man kan ju inte rata det efter bara ett avsnitt liksom. men vi får se.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh Ebba vad du är fin! Underbart att träffa dig igen! Hjärta hjärta hjärta puss puss <3 <3

2013-04-19 @ 13:30:27
URL: http://mariaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0