torsdagstanken

en del dagar så känner man att man bara inte klarar av nånting, att allt är alldeles för svårt och alldeles för mycket och alldeles för tomt. men sen, helt plötsligt, eller oftast, så känner man att man kan klara av vad fan som helst. oftast känner man de här två känslorna inom loppet av en dag, och det slutar alltid med att man vet att man är bäst på precis allting man tar sig an. så känner i alla fall jag. just nu. jag kan göra precis vad som helst. jag är inte dum i huvudet, jag är inte superful, och jag är inte den otrevligaste människan i hela världen. jag är så jävla okej, faktiskt ganska bra. och så mycket över genomsnittet på så många olika plan. shirre, önskar att det här var typ en dejtingsajt, för jag är ju i princip till SALU. nä, men för att vara lite mer blygsam: jag är rätt nöjd med mig själv. just nu. allt känns bra. och jag ska läsa det här inlägget varje gång jag känner tvärtom.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh Ebba det här var det bästa (och det mest sanna) inlägget jag läst på länge!! Du är så jäkla superbra!!!

2012-10-05 @ 13:53:41
URL: http://mariaohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0