ni känner ju mig och vet att jag aldrig kommer fram till poängen

idag är det måndag och jag har en strålande helg bakom mig. i fredags hängde jag i stallet och hämtade hedvig på stationen, i lördags var det filips födelsedag och jag organiserade frukostbricka och födelsedagssång. sen åkte jag och hedvig till erikshjälpen och stan, och sen plockade vi upp filips malin på stationen. sen när vi kom hem så var min morbror och moster och kusin från västkusten här, så det blev födelsedagsfirande deluxe. sen på kvällen gick vi på teater, eller musikal närmare bestämt, och såg familjen addams. den var mycket bra, så himla duktiga skådespelare och akrobater och sångare och allt vad det var. fast jag trodde att det skulle vara mycket mycket bättre än det var, men det får väl vara okej ändå. igår var farmor och farfar här på middag och sen åkte hedvig tillbaka till uppsala, och idag åkte filip och malin till nås. så nu är jag ensam igen. idag har jag mest jobbat med min bokanalys och tagit en höstpromenad runt fälten. vet ni hur omöjligt det är att skriva en vettig bokanalys som bara får vara på ca 500 ord eller? det är jätteomöjligt. man hinner typ inte komma fram till nånting. men det är väl det vi ska träna på. ni vet pudelns kärna och sånt. jaja. inlämningsdag imorgon hur som helst! imorgon ska jag även träffa maria, det ska bli nice!
 
för övrigt känner jag en liten lättnad i form av att caligola har ställt in sin spelning på dynamo på fredag, då slipper jag känna att jag behöver lägga pengar på det. man måste ju herregud ha råd att dricka öl också.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0