en tisdagsdag

idag är det tisdag och jag sitter och tittar på äntligen hemma, favoritbosse bygger en liten mur som stöd till hans sparrisodling. gud vad jag älskar honom, han är väl ändå i samma mysklass som ernst. mysgubbar. duktiga är dom också. ska verkligen försöka hitta en kille av deras kaliber. nu ska jag berätta vad jag har haft för mig på sistone!
  • i fredags var jag i stallet och hängde med mambsan.
  • i lördags var jag och mambsan först ute och mysade i skogen där vi hälsade på carolina klüft och hennes hund. på kvällen var jag hemma hos trixx och drack vin med maria, filip och krippe, sen gick vi till värmis och pop orange. det var ju kul och sånt, fast det hände inget särskilt. och jag blir mest arg på vimmelfotografer. 
  • i söndags var jag och såg nya bondfilmen, skyfall, med mamma och pappa. den var så JÄVLA bra, helt sanslöst, ni måste verkligen se den! 
  • igår pluggade jag lite granna och tittade på en superduperlång film om elvis presley.
  • idag har jag varit och fikat med oskar och det var så fantastiskt kul, gud vad jag kan skratta åt alla minnen och allt vi har att prata om. efter den fikan gick jag hem till jollen och fick en kopp te, sen tog vi en svängis på stan. och det var den här dagen.
annars då! imorgon ska jag åka till linköping och ha en föreläsning i language studies och ett seminarium i english grammar, på torsdag ska jag och maria gå på markus krunegård på skandiateatern och på fredag ÅKER JAG TILL FALUN! för jag ska hälsa på hos malin och jessica i helgen, gå på deras inflyttningsfest och mysa i mysstaden med dom och myskillarna också förstås. så himla kul ska det bli!
 
men nu är det tedags.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0