hoppehästen

idag på min pluggpaus så åkte jag till stallet och red lite granna. jag hade egentligen tänkt mig en liten sväng i skogen, men p.g.a. det ihållande regnet (som inte lär ha undgått någon) så fick det bli en sväng i ridhuset istället. det blev till och med så att jag hoppade några små språng för cissi som skulle hjälpa lotta. kan bara konstatera ännu en gång att det sitter lite i ryggraden, trots att det där med avståndsbedömning inte riktigt är vad det ska vara. fast min avståndsbedömning har ju aldrig varit riktigt bra, vill alltid krypa så nära hindren som möjligt. hur som helst så gick det i alla fall väldigt mycket bättre än jag trodde att det skulle göra och det bästa var att mambsan var så pigg och fräsch och glad! hon laddade till och med på lite innan hindren och studsade lite på stället. fina, glada flickhästen!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh vad jag blir glad av att läsa det här!! :) både för din och
mambas skull!!

2012-11-30 @ 20:36:19
Postat av: Mary

Åh vad jag blir glad av att läsa det här!! :) både för din och
mambas skull!!

Svar: jag är också glad! jag är även glad för din skull och för att du trivs så bra i bålsta, men är dock lite ledsen för min egen skull som inte får träffa dig då :(
Ebba

2012-11-30 @ 20:36:19
Postat av: respan

åh, finaste bilden :') saknar dig ebbis <3

2012-12-04 @ 05:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0