en tisdag utan ramar

jag är dödsförkyld och har en avtrubbande känsla av bomull i huvudet. det känns sådär och jag undrar varför jag har blivit sjuk så många gånger sen jag flyttade hit. okej första gången, när det ju var mycket nytt och speciellt nya människor och sånt. men nu, jag har ju ändå bott här i sju månader och blir fortfarande genomförkyld typ en gång varannan månad. inte okej. hur som helst. idag har jag inte gjort något vettigt, bara läst ut en bok. jag började läsa en dag efter jul och då läste jag några kapitel men fastnade inte och la den på nattduksbordet. sen fortsatte jag läsa den ungefär i förrgår och så läste jag hela dagen idag och nu är den slut. jag är väldigt besviken, trodde verkligen att det skulle vara en bra bok, men den känns mest förutsägbar och löjlig. det var ju lätt att läsa när man väl kommit in i den och den var inte alls svårläst, bara menlös. jag blev inte det minsta berörd och det hade jag ändå väntat mig. menmen. jag får väl se filmen också, har dock svårt att tänka mig att den är bättre än boken. anne hathaway liksom. usch. på tal om det så såg jag faktiskt filmen wolfman igår och den var precis så dålig och konstig som jag hade väntat mig. men jag är ändå rätt nöjd med att äntligen ha sett den, har ju velat göra det sen den gick på bio. och så gillar jag ju benicio del toro trots allt.

imorgon har vi en föreläsning och jag hoppas att jag kommer må mycket bättre då. dessutom ska jag gå till kemtvätten och hämta min (förhoppningsvis) rena kappa och hämta ut min senaste tenta. sen har vi det sista seminariet på torsdag och sen är den här kursen över. och så småningom blir det påsk. och snart är det dessutom vår på riktigt.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan för anne hathaway. jag tror att du bli sjuk för att du är i falun. det kan också vara för en annan sak, men det ska jag inte tjata om för då blir du arg påmä. jag tror dock det stärker ditt immunförsvar.

2012-03-23 @ 16:57:16
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0