sing with me somehow

idag är det onsdag. jag har undvikit att plugga på ett väldigt aktivt sätt hela dagen. imorse åkte jag till city gross med sarafari och köpte en massa godis, för det kostade bara 30 kr/kg. helt sjukt. nu vet jag bara inte vad jag ska göra med allt godis. räcker ju att äta typ tre bitar och sen är det inget kul längre. men nåt ska jag väl komma på. efter city gross-turen så åt vi en glass och gick en liten kort spaningspromenad i naturreservatet ekbackarna, men det räknas ju inte som en promenad eftersom vi bara gick och tittade och sen åkte hem. det ska bli mysigt att promenixa där i sommar eller senare i vår, när det är varmare, grönare och när det dessutom är en massa får där. får är ju charmiga.

vid ettiden träffade jag trixxarn inne i stan och då gick vi och åt lunch på munken, himla mysig grej. sen köpte vi chai latte och skulle sätta oss på vår favoritbrygga, men då började det regna. jävla skitväder. så vi gick till stadsmuséet istället, och sen en sväng in på vaxkupan och en sväng på stan. sen fikade vi på wayne's och till slut gick vi en pyttesväng till på stan innan det var stängningsdags och sen gick vi hem. detaljerat och bra beskrivet va!

igår var jag i stallet och pratade med maria och gosade med mambsan, hon var supermysig och ville helst bara stå och kramas. bästhästen. imorgon ska jag göra sista tentarycket. vi får se hur det går med den saken. jag längtar mest till lördag för då är det ju fest och karateklubb. det kommer bli så himla kul.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar stanbeskrivningen. informativ och bra.

2012-03-30 @ 09:48:38
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0