en snabb men ändå långsam söndag

idaaaaag är det söndag. söndag kväll till och med. jag har haft en finfin helg och den har inkluderat både det ena och det andra. i fredags hade vi förfest hemma hos oss med alla de vanliga människorna förutom de som jobbar på kåren, och så var även elias och hans kompisar med och det var ju trevligt. med lite nya röster. sen gick vi till kåren (ovanligt va) och jag hade en riktigt bra kväll som dock avslutades lite märkligt. mest för att jag är så besynnerligt obrydd och inte kan uppbåda en enda liten gnista till känsla. menmen. jag har ju utvecklat ett bra försvarssystem så det är ju synd att inte använda det. typ. sen gick jag på efterfest hos elias kompisar som bor i huset bredvid vårt, det var nice men jag blev väldans trött och till slut tog jag tag i mig själv och gick hem och då var klockan fem. det är ju riktigt sent för att vara i falun, eftersom allt stänger vid två. det hade nog varit rätt sent om det hade varit hemma också i och för sig. jaja.

igår var vi lite trötta och hade tvättdag. vi hade även fått gratisbiljetter till skidspelen som ju var här nu i helgen, men efter tvättiden så kändes det som att det skulle bli jobbigt att ta sig hela vägen upp till lugnet. dvs två kilometer bort. så vi gick och åt pizza istället och det funkade lika bra. sen hyrde vi film och tittade på dear john och det kan ju vara bland det sämsta jag någonsin sett. herregud så många lösa ändar så jag blev nästan tokig. men fint med kärlek ändå då. kan man ju tycka.

idag har jag inte gjort så mycket, mest ingenting och sen pluggat lite för vi har seminarium imorgon. men det är klockan tre så jag har lite tid på mig imorgon också. men jag ska nog göra en liten ansträngning och svara på en fråga till, sen får det nog bli sovadags. kanske. eller också så tittar jag på nyheterna istället för att göra nåt av det andra. hmm.
p.s. på lördag kommer jag hem!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0