betessläppsdagen

idag har jag varit ute på typ djurön och hängt med när ridskolehästarna skulle släppas på bete. jag fick till och med släppa mambsan och allting kändes som good old times. som jag saknar det ibland. hur som helst så är det i alla fall lite sommar nu. igår var jag i söderköping och åt glass med mami och sen köpte vi blommor på lundby på vägen hem. gud vad jag älskar det stället. lyckades övertala mamma om att vi visst behövde en ny ampel, så jag valde en lilarosa hänglobelia och den är helt fantastiskt maffig och hur fin som helst. imorgon är det lördag och djungelklubb med trixxarn och jollen! känns som att det kommer bli en finfin kväll.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0