ventilgummi, cykelslang och smutsiga fingrar

håhå jaja! idag är det måndag och jag gjorde en mjukstartsdag. de senaste dagarna har jag rensat bland gamla skolpapper tills jag blivit alldeles yr i huvudet och fått ont i rumpan och jag har även hunnit med att dricka lite vin och sånt (hihi tills jag blev alldeles yr i huvudet). och gjort samma sak som jag visst gör varje helg. dvs vara ute och ränna på stan, med trixxarn, jollen och addis. det bästa med att gå till djungelklubben är att man alltid träffar lussan där och att hon alltid är så himla glad och kramig! sen var vi på en efterfest som inte riktigt var en efterfest, men det var rätt intressant. jag kom hem halv sex på morgonen och tänkte (återigen) att jag måste börja ta mig hem tidigare. men varför, egentligen. det får man visserligen svar på dagen efter.

idag har jag i alla fall mekat med cyklar och lagat en punktering och grejer, så himla driftigt av mig. och det var inte ens på min cykel. jag är nöjd. jag har även tagit hand om mina små blomsterlådor, tvättat ur dom och packat ner dom, och sen har jag också tagit en sväng in till stan för att leta födelsedagspresent till sarafari som fyller år på onsdag. ojoj vad vi växer och står i. nu har mamma målat färdigt trappan också. finfin blev den. imorgon ska mami och papi åka till nås, så då blir jag och farbror filip ensamma hemma. rätt skönt tror jag.

imorgon är det utflyktsdag! alla får följa med. alla hundar, marsvin och hamstrar också.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0