tisdagstisdagen

idag är det tisdag och det har blivit lite sommar, fast kanske lite för blåsigt. hur som helst så är jag galet badsugen, men det går inte an, för nu måste jag åka och handla istället. jaja. är också galet sugen på att klippa av mig allt mitt hår, men min frisör har semester nu så jag får väl vänta ett tag då. kanske lika bra det.

nu för tiden pysslar jag mest i trädgården, igår plockade jag lite av alla blommor och gjorde jättefina buketter med hortensia och brudslöja och grejer. älskar hortensian som växer här utanför vårt köksfönster, den har verkligen den finaste himmelsblå färgen med lila kanter. är fortfarande lite ledsen över att min röda krukhortensia inte klarade av flytten från falun, eller själva växten klarade det, men blommorna bara trillade av. men jag har inte gett upp hoppet om den än! jag pysslar och har mig med den också. så ni kan vara lugna. krukväxtnäring och sånt.

ikväll är det jonathan johansson på knäppingsborg, jag tror att det kommer bli kanonfint och hoppas att han inte är lika dryg som förra våren. förrförra våren är det nog förresten. men det är väl lite av en image kan jag tänka mig.

annars då. nej inte så mycket. men jag ska nog få saker och ting att börja röra på sig snart. jag har ju envisheten och påstridigheten ändå. och till att börja med ska jag ta en dusch och sen åka och handla.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0