en helg

i fredags tittade jag på det allra allra sista beverly hills-avsnittet och snyftade mig igenom hela sista scenen. lite tårsamt, känns ju som att dom är mina bästisar nu också. men ett år tog det att plöja alla tio säsongerna och nu är det gjort, så nu får jag hitta på nåt nytt att sysselsätta mig med. något säger mig att det inte kommer bli så svårt.

igår var det fest hos jollen. det var fantastiskt kul. klockan tre kom vi på att man visst borde gå ut också så då gjorde vi det men jag tyckte att hamnen var ett väldans obehagligt ställe och blev ett litet oroligt knytt. så jag och maria gick till mcdonald's istället och det var ju kul. sen gick vi till maria och jag fick gå på toa och sen var tydligen jollen och räven på mcdonald's, så då gick jag tillbaka dit och väntade med dom. allt detta resulterade i att gå hem till joline för att sova klockan halv åtta. väldigt konstigt, det är ju inte sommar än liksom? men ändå kul att rumla hem när andra går till jobbet och fåglarna börjar sjunga. det var länge sen jag gjorde det.

imorgon ska jag åka tillbaka till falun. det ska bli kul. ikväll ska jag åka till stallet och prata med maria och pussa på mambsan. sen ska jag försöka lista ut en bra metod för att så hemligt som möjligt kunna packa ner lokatten i väskan till imorgon.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kunde ha lagt lokatten om halsen som en liten mysboa. jag har ett svagt minne av att jag inte trodde fåglarna var på riktigt, utan att det var något slags inspelat fusk. lite fint att det började småsnöa när vi gick hem också.

2012-01-23 @ 12:56:54
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0