suddenly i felt like i was free

idag är det lördag och full rulle! jag har varit ensam hemma sen igår för mamma och pappa åkte till uppsala, och det har varit rätt skönt att vara själv. trots allt. de senaste dagarna har jag ju haft fullt upp med min tenta men sen dök det upp ett litet distraktionsmoment i form av en PRINSESSBEBIS. så jag har väl mest varit upptagen med att titta på presskonferenser och läsa allt som går att läsa. så himla fina vickan och danne. hur som helst så lyckades jag avsluta tentaskrivandet ca två timmar innan slutsignal så jag får väl vara nöjd, även om det kanske inte är det bästa jag någonsin skrivit. men det återstår att se.

ett annat litet distraktionsmoment var ju att dricka en massa öl i torsdags med joline och räven. det var jäkligt kul ändå, först var vi hemma hos jollen och sen gick vi till enoteket och sen till munken och sen till wasa och WASA ska jag säga er var ett för jävla spännande ställe! allt detta resulterade ju dock i att jag hade lite problem med att fokusera på tentan under större dagen igår, menmen. ibland får man göra så.

idag är det alltså som sagt lördag och jag har redan hunnit vara lite effektiv, det är så skönt med en tvättmaskin som faktiskt gör som man säger och inte ballar ur som dom i falun gör. alldeles snart ska jag åka till hc och handla lite, sen ska jag åka hem och byta om, och sen hinna ta en liten sväng till stallet och klappa på mambsan. sen ska jag hem och duscha och fixa till mig lite och sen ska vi ta tåget till linköping för att LOUISE HAR KOMMIT HEM NU! så himla braaaaa. så det blir alltså en hemkomstfest i lambohov, det ska bli spännande! men nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt. och imorgon är det åter till falun som gäller.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0