sol- och utflyktsdagen

idag är det tisdag och det är jättefint väder. nu är jag ju i falun igen och det är så himla mysigt, igår hade vi ny kursintroduktion och en föreläsning och jag kände mig rätt alert trots att det var väldigt mycket (och överflödig) information på en och samma gång. men efter skolan gick vi och åt sushi så det var okej! mysgäng. idag har vi tvättdag och klockan halv två ska jag göra något som jag bestämde igår (kan det vara möjligt att jag är såhär spontan?) och åka till uppsala. för jag har fortfarande inte sett hedvigs nya lägenhet, och jag har fortfarande inte gett henne hennes födelsedagspresenter (hon fyller år i oktober) och jag ska tydligen få en inflyttningspresent (från augusti) som jag inte har fått än. så jag tänkte att jag har ju en ledig dag och inte så mycket att göra och bestämde mig för att göra en liten dagsutflykt. men sen är jag tillbaka i falun ikväll. det ska bli mysigt att åka tåg i dagsljus och få gå på stan lite i uppsala. och så har jag ju sparat det bästa till sist: IMORGON KOMMER TRIXXARN! vi ska gå och kolla när björnstammen spelar här imorgon, och sen ska vi bara mysa i flera dagar och jag ska visa runt henne i denna fina stad. åh det kommer bli toppen!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

score på att du skrev "och" i stället för "att", som du hatar!!!!!!!!!!

gud varuhare mysit. blir så avis. jag har sämsta dagarna, skäll på jobbet, förföljd av en galen afrikan + utslag i ansiktet. men jag har fått helt oprovocerade sms från YNW.

2012-02-28 @ 22:54:34
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

du försök inte med mig, jag har inte skrivit fel någonstans! var tvungen att läsa igenom noggrant nu bara för det och jag fattar inte vart du menar att jag har skrivit fel? menar du efter parentesen där jag skriver "som jag bestämde igår (kan det vara möjligt att jag är såhär spontan?) och åka till uppsala"? för det är ju liksom bara att jag fortsätter på meningen men gjorde ett litet avbrott i och med parentesen. shit blir provocerad när du säger att jag inte kan skriva! grr kan inte ta kritik. p.s. vem är ynw?

2012-02-28 @ 23:26:23
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0