huggies n kissies

hej alla mina darlings! idag är det tisdag och alla hjärtans dag, min favoritdag mest för att det är en helt vanlig dag då alla bara tillåter sig själva att känna så mycket. antingen så visar folk att de är jättekära eller att de är jättearga och hatar den här dagen. jag tycker i alla fall att det är en fin dag, inget fel på den inte. ikväll ska vi ha alla hjärtans dag-middag hos oss, student edition, och alla ska ha med sig matlåda. ganska trevligt tycker jag nog. det här är för övrigt en spännande tid i mitt liv, och till råga på allt så kommer jag hem i helgen! fy fanken vad nice. saknar lokatten och mambsan och alla er andra. och eftersom det trots allt är alla hjärtans dag idag så kan jag ju passa på att säga att jag älskar er allihop. puss på er!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så gla och positiv och fin <3

2012-02-14 @ 22:38:05
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lussan

fina ebbsan!

2012-02-16 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0