februarionsdag

idag är det onsdag och jag har haft en alldeles lagom produktiv dag. jag har ätit, tvättat och avverkat en hel del kurslitteratur. dessutom fick jag ett glädjande besked gällande den senaste tentan och känner att nu kan jag slappna av lite. imorgon ska jag plugga och städa och sen har vi seminarium på fredag, och sen är det helg, wohooo. vi har i och för sig helg typ hela tiden känns det som. men ändå. just nu sitter jag och läser en studie i ungdomars syn på idol, och den är riktigt underhållande. känns bra med skolläsning som för en gångs skull bara svischar på. på fredag ska vi ha fest hemma hos oss, det ska bli spännande. jag ska bjuda människor som jag inte riktigt känner och det är ju hur kul som helst. nu jävlar ska det börja kretsa lite.

igår var jag en fullfjädrad elektriker och trixade med en sladd till en ny fönsterlampa som jag har köpt, så nu hänger den i köksfönstret och sprider ett mysigt sken. annars pysslar jag mest med småsaker och umgås med folk. de senaste dagarna har vi tittat mycket på disneyfilmer, min favorit är ju och förblir skönheten och odjuret. så förbannat fin film. men nu ska jag läsa vidare om idol, hoppas att ni har en finfin kväll mina gullisar.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlekshelgen! isibell är jättegnällig idag, hon har jamat om mat hur länge som helst och nu slickar hon skålen som är tom. det har legat torrfoder däri...det kan ju liksom inte vara mycket mer än smulor. tjockis. spännande med fest!

2012-02-08 @ 19:07:21
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES! det ska vi göra! det var martin krull som va bög-djn!!!!!!!!!!

2012-02-10 @ 22:52:45
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

hatar honom, han skulle spela jump around för mig men sen gjorde han aldrig det :(

2012-02-12 @ 16:03:25
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0