sammanfattningen

hejhejhejhejhej!
idag är det tisdag! vill ni veta vad jag har gjort på sistone? okej. i onsdags gick jag hem till trixxarns nya lägenhet med en flaska mousserande vin och en tårta under armen som vi sedan mumsade i oss. en helt okej sysselsättning som jag tycker att vi bör göra oftare. fast sånt får man nog bara göra när man har flyttat till en ny lägenhet. och tur är väl det!
i torsdags var jag och kvällsbadade i älgsjön med sarafari och moa, det var fett med mysigt! en sån himla bra hejdå-grej för sara också, för nu har hon flyttat till FUCKING UMEÅ och ska bo där i FEM JÄVLA ÅR. vad är det för dum idé? vem kom på det? fy fan. i alla fall. på fredagkvällen tog jag en snabb hejdåpromenad med henne också, vi tittade på fyrverkerierna från bron över motorvägen. myspys.
i lördags var vi på en finfin kräftskiva hemma hos lussan med typ tusen miljoner andra människor! himlarns spännande. efter kräftskivan begav vi oss till en fest-i-hela-huset-fest på åbygatan, det var också spännande. åh det är så mycket som är spännande. 

i söndags gjorde jag inte så mycket, men igår kryssade jag av några saker på listan. bra. idag har jag varit med jollen inne i stan, fikat och ätit, solat, tittat på hundar och gått i butiker och sånt. en finfin dag. nu ska jag snart sova. imorgon ska jag leka med trixxarn! och på måndag börjar skolan, iiiih.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0