nya katter och mumintroll

idag är det onsdag, men det förstår ni ju eftersom det var tisdag igår. idag har jag varit i stan med trixxarn och jag har köpt porslinskatter till samlingen och vi har fikat och ojat oss över regnet och gått på tråkig muminutställning. det är knas hur man kan kan slå ihjäl en sisådär sex timmar utan att det ens känns att tiden går, det är väl helt enkelt så det blir när man umgås med en underbaring av hennes kaliber. en riktig toppentjej den där!
imorgon ska jag faktiskt åka till stockholm och hänga hos anna i några dagar, äta tacos, titta på film, dricka öl och även ta en sväng till gröna lund för att titta på eldkvarn. och jag som inte ens tycker om dom. men jag gillar ju anna och öl så det får väl gå an! nu ska jag sova.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0