mitt hjärta

idag är det exakt fem år sedan som jag köpte junior. det är helt sanlöst och känns fortfarande lika overkligt. det var nog i alla fall mina sju snabbaste månader. sju månader av förändring som försvann i något slags drömtillstånd som jag önskar att jag hade tagit bättre vara på. såhär i efterhand var det även mina sju lyckligaste månader, utöver de sex år vi redan hade tillsammans, trots den där sista månaden. för alla månader, alla dagar och alla stunder som jag fick med dig var dom finaste jag hittills har upplevt och dom kommer alltid vara dom finaste på så många olika sätt. du formade mig och jag blev den jag är genom dig, du blev den största delen av mig. min finaste, högst älskade vän. du är och förblir närmast mitt hjärta.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0