i torsdags var vi på familjeutflykt

det hela började med att vi åkte till tåkern och tittade på superstora ägg!
och allt var nybyggt och jättefint!
jag och hesse tittade på grågäss i kikarna där bakom mig på fotot, jag tittade i samma kikare som kungen tittade i när han var där på invigningen i början av sommaren! hur coolt?!
sen gick vi och tittade ut från utsiktstornet
och traskade runt i vassen och blev kallade för tanter...
sen åkte vi vidare! och fikade på ett vandrarhem på omberg.
alla var glada!
sen åkte vi nerför och det såg ut som att vi var utomlands
sen åkte vi till vadstena och jag tog ett litet familjekort
sen gick vi till klosterkyrkan och tittade på taket och birgitta
farbror f vilade
hesse turistade
och sen räknade han ikoner!
det var deeeeet. en bra semesterdag!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är gorgeous! fuckoubilden var den bästa bilden.

2012-08-07 @ 15:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0