kärleken är ju det största miraklet

idag är det tisdag. jag åkte tillbaka till falun igår för att vi skulle ha en obligatorisk föreläsning och introduktion idag. det kändes inte så nödvändigt, men man var ju ändå tvungen att vara där. jag är en smula orolig inför den här kursen för den ges helt på engelska och tillsammans med en massa utbytesstudenter. och så ska vi ha grupparbete och vi får inte välja grupperna själva. men det kan ju bli spännande också! svårt att ställa om bara. imorgon kväll ska vi gå på förfest på britsen och sen gå ut med dom andra, som en liten innan påsk-grej. och sen åker jag hem till norrköping igen för att fira påsk på torsdag! wohooo.

just nu sitter jag och tittar på ett program om människor som är gifta och så kära så de börjar gråta. fy fan vad fint. de är så fina så fina. jag blir alldeles mysig och ååh. vill bara gifta mig, nu med en gång. måste kanske bara hitta någon att gifta mig med först. det är ju det som är problemet.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm on it!

2012-04-05 @ 00:14:40
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0