happy birthday to me

idag är det min födelsedag. jag fyller 21 år och står och väger på samma punkt i livet som när jag fyllde 20. som när jag fyllde 19. som när jag fyllde 18, 15 och kanske till och med 12. och även om alla dessa val ibland känns lite väl tunga och lite väl avgörande så är jag fantastiskt glad över att ha så många valmöjligheter. jag lever verkligen ett underbart liv och jag skulle inte ändra på något, just nu, om jag fick chansen (även om jag självklart skulle vilja uppleva många stunder igen, igen och igen och radera vissa andra stunder). dessutom är jag fruktansvärt tacksam över att jag har så många fina vänner, djur och släktingar i min närhet som jag har. ni är mina bästa darlings och jag älskar er verkligen. utan er vore jag (klyschigt jag vet) ingenting.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta vad du har sökt nu då!!

2012-04-23 @ 22:56:26
Postat av: Anonym

åååååååååååååh gla-a fina tjejen. grattis grattis grattis igen. har presentzxz som väntar pårej <3

2012-04-24 @ 10:56:52
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0