sommartorsdag i september

idag skrev jag färdigt min hemtenta, så jag firade med att åka in till stan och fika med trixx. det var mysigt. imorgon ska jag skicka in tentan (efter att jag har kollat igenom den en sista gång, sen vill jag aldrig mer se den), och imorgonkväll ska jag dricka öl med jollen och trixx och sen gå på klubb republik. det blir nice! idag var det för övrigt sommarvarmt och jag insåg att något inte står riktigt rätt till när man tycker att boken om upphovsrätt var den roligaste av all kurslitteratur. dessutom har jag tittat på beverly hills för första gången på en vecka = abstinensbesvär åtgärdade. nu ska jag nog gå och lägga mig så att det kan bli imorgon!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ska vara jättesommarfint och varmt idag också, nu ska jag och köpa öl snart. man ska vara tidigt ute!

2011-09-30 @ 10:12:30
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0