måndagskänslan

okej idag är det måndag och jag är helt slut. jag har suttit och skrivit hemtenta hela dagen, är sjukt ointresserad och vet inte riktigt vad det är jag pysslar med. men jag har i alla fall kommit halvvägs. och jag tänker att om jag har kommit halvvägs på en dag, då borde jag ju (om inget oväntat händer) hinna bli färdig till fredag. ja, det är klart jag hinner. frågan är hur hög kvalitet det blir på det hela, men det är ju en världslig sak. känns det som just nu. när jag hade suttit med näsan på datorn (i datorn?) i flera timmar så kände jag att det var dags för en promenad. så jag gick runt fälten och var nästan på vippen med att ringa sara, men sen kom jag på att hon ju inte är här. det sög ju lite. så jag fick gå själv, men det var så fint väder och jag hade min mysmusik så det fick väl vara okej.

jag har dessutom haft en superduperhelg, det kan vara lite därför som jag är så trött också. kulturnatten var så fin som jag visste att den skulle bli, alla var så himla glada (ja speciellt du adrian) och allt var så kul och bra. sen sov jag ju hos världens bästa trixx, i hennes och hennes kims nya finfina lägenhet, och fick fin söndagsfrukost till brokeback mountain. det kan ju inte bli mycket bättre. på eftermiddagen red jag ut i höstskogen på mambsan tillsammans med maria och kasper, och det var ju också precis vad jag behövde. så egentligen har jag samlat ganska mycket energi, jag ska bara leta upp den. förhoppningsvis dyker den upp imorgon. annars då. min plan är att bli klar med tentan så fort som möjligt, på onsdag ska jag och trixxarn åka på second hand-runda och på fredag är det nog öl och värmekyrkan som gäller. åh kan det inte bara få bli fredag. ska stuva undan den här tentan illa kvickt så att jag kan njuta av den här fina staden, mina fina vännisar och det fina höstvädret.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0