home sweet home

nu är jag hemma och det är så obeskrivligt skönt. älskar den här staden, vet inte hur jag tänkte när jag var femton och bara ville härifrån. resan tog i alla fall fyra timmar, och nånstans i höjd med katrineholm började jag bli så otroligt rastlös och uttråkad. och då hade jag ändå sysselsatt mig med lite olika saker typ som att 1. lyssna på musik 2. äta godis 3. äta äpple 4. dricka vatten och titta ut genom fönstret 5. titta på två beverly hills-avsnitt 6. titta på människorna i kupén osv osv. men det är fan jobbigt att sitta still sådär länge.

igår var vi ute förresten! först följde malin med oss hem och så åt vi och drack lite öl och sånt, sen gick vi till kåren och strålade samman med dom andra och sen gick vi till etage. det var första gången jag var på etage, jag hade fått höra att det skulle vara ungefär som puls men det var mycket mindre och inte alls lika spännande och kul. men man kan ju inte få allt här i världen. sen fick vi en nattgäst också, nämligen den enda östgöten (förutom jag och kimsan) i vår klass. man måste ju hålla ihop liksom. nu ska jag dricka en till kopp te och sen gå och lägga mig, är så himla restrött!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Moa

Sötis, testa sex timmar. Det är jobbigt om något ;) Blogga vidare, never stop! Puss handsome :-*

2011-10-02 @ 00:44:24
URL: http://moasjukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0