finbesök

nu är lokatten här! mamma och pappa åkte till nås för ungefär två timmar sen, jag hade lagat mat och gjort efterrätt osådär till dom, så de slipper laga mat när de kommer fram till stugan. lokatten tycker att det här är väldigt spännande, hon har patrullerat av hela lägenheten flera gånger, och så fort som jag går nånstans så följer hon efter. just nu ligger hon bredvid mig här i soffan, vi har tittat på merlin och det var ju kul. snart ska vi titta på en härlig film och dricka te, kanske äta lite torsk. för lokattens del då alltså. åh det är så underbart att ha henne här. min fina fina kattskatt.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag ska hälsa CARINA. gud vad du är en fin dotter som gör mat och efterrätter. så himla fint! Idag fick jag världens sjukaste födelsedagspresent av min mormor, + att jag fick henne att säga storkuken. presenten då, en tung plankbit med en liten sko på. och jag vet inte vad det är, om det är en brevpress eller ett dörrstopp. du får ta en titt på den och svara med expertis <3

2011-09-18 @ 21:20:26
URL: http://omdukallarmigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0