en liten solstråle

hallå gullisar!
idag mår jag mycket mycket bättre och jag tror och hoppas (och vill) att jag kommer vara nästan helt frisk imorgon. det är så jäklarns skönt, har så mycket överskottsenergi av att bara vara hemma och vila så jag känner mig som ett litet barn. idag har jag och kimsan ätit lax och potatissallad, vi är nog inte så bra på att leva studentliv. menmen, köttbullarna och blodpuddingen ska väl få en given plats i våra liv också. så småningom. vi har faktiskt ätit lite nudlar en gång. idag har jag även skickat in uppgiften som jag inte kunde lämna in igår på seminariet, jag tror att det blev bra. fick skriva till lite extra eftersom det var en kompletteringsuppgift bara. och nu har vi inte föreläsning förrän på fredag. ganska lugnt. idag har jag även köpt spotify, eftersom man inte kunde få gratisversionen när man har en ny dator. men det är rätt skönt att slippa reklamen och kunna lyssna på alla låtar HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST. på lördag ska vi gå på sittning och jag ska ha långklänning på mig. annars gör jag inte så mycket, förutom att jag sitter här och saknar er förstås. men det visste ni ju redan. och för er som inte redan har fått höra det så planerar jag att åka hem till norpan sista veckan i september, vi ska skriva hemtenta då och jag tänker att det kan jag ju lika gärna göra hemifrån. då kan jag gå på kulturnatten också. och mysa med er. mina små sötsaker. i en hel vecka! bra va!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Bonde söker baby.

Så himla mycket glamour där borta i falun, långklänning och sittning....finns det verkligen ett liv kvar i Norrköping för dig när du har varit där?

2011-09-07 @ 22:16:47
Postat av: lilla e

tveksamt... men jag har ju långklänning på mig i norpan också ibland, så det får väl bli SVAR JA på den.

2011-09-07 @ 22:30:52
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0