en liten liten visning

idag är det tisdag och jag har gjort ingenting hela dagen. eller jo, jag har tittat på beverly hills förstås. är helt förvirrad, brandon och valerie har hoppat av nu och helt plötsligt kom dylan tillbaka. efter tre år! höll på att dö chockdöden när han dök upp igår. visste ju att han skulle komma tillbaka men ändå. och så har vi faktiskt städat idag också. så nu är allt skinande rent. snart ska jag nog leta upp något att äta och så skulle elias komma förbi och låna kimsans skrivare. då blir det kanske lite fika, bakade kakor för några dagar sen. imorgon har vi tvättid och sådär. på torsdag är det två föreläsningar och ledigt på fredag. och i helgen kommer mami och papi hit. har börjat sakna dom lite granna så det ska bli kul!

nu har jag tagit några få kort så att ni får se hur det ser ut här i vårt lilla hem.
vi börjar med en liten del av köket.
och sen en liten del av vardagsrummet och kimsan. det är här vi sitter för det mesta.
och vår superfina blomma på balkongen! mattan, som ni ser lite av där nere i hörnet på bilden, hittade vi nere i cykelförrådet. det var nog nån som inte ville ha den så vi tog den, hehe. så vips ser balkongen lite hemtrevligare ut.
ni får se mer en annan gång, men det här får duga så länge!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

hur mysigt och fint som helst ju!

2011-09-13 @ 21:11:17
Postat av: Julia

Jättefint! Var har ni hittat köksbordet, det var superfint verkligen!

2011-09-13 @ 22:21:34
URL: http://vladimirbrusilov.blogspot.com
Postat av: lilla e

tack så mycket julia! ja jag vet, är helt kär i köksbordet också, det är en gammal släktklenod från mitt sommarställe :)

2011-09-13 @ 22:32:32
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.google.se/imgres?q=fan+vad+sjuka+ni+%C3%A4r&um=1&hl=sv&biw=1366&bih=674&tbm=isch&tbnid=y3adawRyq2n4BM:&imgrefurl=http://mondoblog.se/fridareuterskiold/start/15/&docid=ui53-hcEuPpjKM&w=259&h=195&ei=uMZvTpjbHuuL4gTp4uDHCQ&zoom=1&iact=rc&dur=475&page=5&tbnh=133&tbnw=177&start=79&ndsp=18&ved=1t:429,r:11,s:79&tx=103&ty=33



det känns som att den kanske kan passa. men gosh vet inte hur man fifflar ihop dom där googlelänkarna. jättefinigt! fin lampa och fina blommor! kan du lära mig vad jag skriver om i en blogg när jag ändå inte har någon att berätta för? det är ju inte som att jag är i falun och saknar mig och vill veta vad som händer!

2011-09-13 @ 23:18:23
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

ameh jollen du skriver ju om vad du typ gör och vad du typ tänker och sen kan du skriva vad du äter och vad du ska göra och vad du inte äter. du kan skriva ett inlägg om marängsuisse eller om isibell, eller om hur mycket du saknar mig, eller om hur knasig du var som stoppade ägg i väskan, eller om patrik-grannen eller om hur norrköping ser ut när man vaknar en tidig septembermorgon. ja som du ser, there's no end of the possibilities

2011-09-13 @ 23:40:20
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0