en kattsöndag

idag är det söndag och jag ska alldeles snart gå och lägga mig. jag har nyss skrivit ut det som vi ska prata om på seminariet imorgon, känns som att det kan gå rätt bra. men man vet ju aldrig. jag ska vara i skolan klockan åtta imorgon bitti. vi får se hur det blir med den saken, men förhoppningsvis kommer jag inte försova mig. idag har jag mest läst (lite) och mysat med lokatten (mycket). jag tog ner henne på gräsmattan en sväng, så att hon skulle få sträcka på sig och få lite frisk luft, men det var väldans läskigt. och så många konstiga lukter överallt. lilla gosekatten. men imorgon ska hon ju få åka hem och då kommer hon nog känna sig lugn igen. inte för att hon inte är lugn nu, hon ligger mest och sover, men hon rycker ju typ till vid minsta ljud. det är väl en vanesak kan jag tänka mig. hur som helst. nu ska jag ge er en massa bilder på henne och en blomma! det är en rebus, och det betyder att lokatten är en blomma. en finfin blomma.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0