en hösttisdag

idag är det tisdag. lokatten åkte hem igår, men jag ska ju träffa henne igen på torsdag, så det får vara okej! just nu sitter jag och tittar på nya höstskor, lyssnar på brunchrapporten och renskriver föreläsningsanteckningar. kimsan sover fortfarande. imorgon har vi kursens sista föreläsning, och sen ska vi nog gå på after school på kåren tror jag. och sen går tåget hem halv två på torsdag! och lördag kommer bli så himla fin, det bara känner jag på mig. igår efter mitt seminarium så var jag ute och promenerade, för min regnjacka hade kommit hit då. jag tog en långpromenad runt sjön som ligger här precis bredvid där vi bor, det var så himlarns mysigt. det är verkligen höst här nu. jag tycker att det känns helt okej.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

torsdag torsdag torsdag hela dan! lördagen blir inte så fin för mig, jag jobbar dagen efter, och fyller år dagen efter, så det är inga bra dagar, för den kvällen blir aldrig bra. var ska du hålla hus någonstans? och jag vill faktiskt inte ha en sånhära kall höst redan nu. var tvungen att ha på mig jackan som jag har planerat bära i mildvintern redan i lördags! AE FY.

2011-09-20 @ 17:42:28
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0