asså

ååååh idag är det söndag och jag är verkligen på strålande humör fastän det är helt genommulet och grått ute. igår fikade jag med världens bästa anna och sen följde hon med hem för att titta på när jag fixade i ordning mig till sittningen som ju var igår. det var så himla kul, själva sittningen var väl lite halvdan men mina bordsdamer och bordsherrar var förstås fantastiska. efter sittningen var det insparksfest och det var så jävla galet, roligaste på länge med en rom och cola som mest bestod av rom, en massa glada människor och dålig musik. och jag blev superuppraggad. det kan man ju förstå, jag är ju trots allt ett litet charmtroll. det bästa är att jag faktiskt mår riktigt bra idag, är inte ens lite trött. nu ska jag sätta tänderna i ett kapitel om radio och tv i sverige, sen ska jag skriva en liten seminarieuppgift. det tar emot att säga det, men jag börjar gilla att vara student. lite i alla fall.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tar en dag i taget va, steg för steg, det är ju ändå en början! du gillar att vara student ju för att man får vara fin och full på sittning, därför är det typ hundra sittningar om året. och du passar så bra somet! bli inte spexare bara, snälla.

2011-09-11 @ 20:49:27
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

jag kommer aldrig nånsin bli en spexare, skyr dom som pesten. så det behöver du inte oroa dig för.

2011-09-11 @ 22:01:12
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon gillar att göra det när folk tittar på...men kan du inte liksom läsa in något annat i "vagina trycket/tricket", alla gla-a goa tjejersom står och solar och är fina medan jag kryper som en mörk slempropp?

2011-09-11 @ 23:09:50
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0