åh men suck

jag glömde visst nämna en sak. hemtenta och köksrenovering går inte hand i hand. jag har ändå hur som helst lyckats plita ner svaren på två frågor, samtidigt som jag lyssnat på det ljuva ljudet av 1. sågande. 2. högljudda hantverkarskämt på grov östgötska. 3. snickrande. 4. skruvdragande och 5. slagborrande. imorgon ska jag ta mig an den sista (och förmodligen jobbigaste) frågan, som egentligen är tentans allra första fråga. men jag sparade den till sist. nåt kul ska man ju ha liksom. och fråga mig inte hur det går, för det här var nog tamejtusan bland det tråkigaste jag någonsin gett mig på att läsa om OCH dessutom behövt skriva om. jag hoppas att min sedvanliga tur är med mig och vet ju förhoppningsvis att jag i alla fall oftast kan skriva mig ur problem. även om det i just det här fallet är extremt tungt. men snart är det över, wohooo.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

det går nog fint va, du är ju oftast bäst på sånadär saker. det vet jag inte egentligen, för jag har aldrig läst någon uppgift av dig, men jag bara känner det på mig. skulle gärna se dig i hantverkaroutfit gormandes högljudda östgöte-skämt. jens är gästredaktör i P3 förresten, om du hade missat det.

2011-09-27 @ 19:00:07
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

åh min älskade jens, precis vad jag behövde just nu. tack för att du sa det, hade missat det helt här i min lilla tenta-isolering.

2011-09-27 @ 19:15:01
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörrö du får svara i min blogg va, för jag har ju en blogg nu, bara för dig va, och lite för mig. men annars är det ingen mening va.

2011-09-30 @ 10:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0