tillbakafärden

nu har jag haft en bra vecka + tre dagar hemma i finfinaste staden. så nu är det dags att packa väskorna och åka tillbaka till falun. under dessa tio dagar har jag ju hunnit med en hel del. dels har jag förstås skrivit min hemtenta, men även träffat trixxarn massor (hur bra som helst!), varit i stallet och klappat på mambsan och hängt med maria, druckit öl lite överallt och till och med varit ute på lokal x 2, varit på idol-fest hemma hos jollen, på en mystisk hemmafest vid st persgatan och SJÄLVKLART har jag även hunnit med att pussa på och gosa med lokatten. så det har varit tio finfina dagar, som ni kan förstå. nu vet jag inte riktigt när jag kommer hem nästa gång, men det kan bli om lite drygt en månad eller så. kanske mer. vi får se helt enkelt. nu ska jag proppa ner det sista i väskorna och sen åka in till stan för en sista fika med trixx! sen blir det middag hos farmor och farfar och sen går tåget. tut tut!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

SHÅ LÅÅÅÅÅÅ-ÅÅNGT+. MIU.

2011-10-02 @ 18:31:55
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glöm inte kolla upp ledigheten och sååå, LONDONxxxxxxxxxxx vore fint och bra. och det är så långt till november.

2011-10-02 @ 18:52:48
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0