när allting bara känns så bra

här kommer lite bilder på vad vi har haft för oss på sistone!
vi lagade finmiddag i johannas korridorkök i borlänge en helt vanlig tisdag förrförra veckan
i onsdags åt vi pizza med mallan och johanna (ja, malin ser sådär läskig ut hela tiden)
kimsan var glad på sin favoritrestaurang för de har amerikanska flaggan som gardin
rebecca och kimsan på vår lilla kvällspromenad runt sjön tisken igår kväll
idag är det i alla fall måndag och det har varit en kanonfin helg. jag har fått nya (inhemska) kompisar och skrattat och haft mig mest hela tiden. idag hittade jag faluns enda tebutik, det kändes också skönt, så nu är alla burkar fyllda och står och väntar i skåpet. men just ikväll ska jag faktiskt göra varm choklad med minimarshmallows! det får man göra ibland. nu ska jag titta på ett beverly hills-avsnitt, är inne på sista säsongen nu så jag vågar knappt titta på ett avsnitt om dagen. vill ju inte att det ska ta slut :( hoppas att ni har det fint gullisar! och just det, jag kommer hem på fredag!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så fint och mysigt allt ser ut! Jag ska börja skriva gladare och inte så tråkigt som hittils. lovar. Vad säger du om republik på fredag, eller är du inte redo för det? jag är redo för dig och vill anordna en feast till din ära.

2011-10-24 @ 22:36:12
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

kommer ju hem på fredag, tänkte nog följa med mamma till stallet på fredagkväll och sen är det ju bonbon på lördag så då vill jag vara fräsch! men du kan throwa en fiesta på lördag? :)

2011-10-24 @ 22:46:07
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0