fika

idag är det tisdag. vi har haft en lång och tråkig föreläsning med en oinspirerande lärare, så jobbigt. så därför bestämde vi att vi skulle köpa bakelser på vägen hem. en sån bra grej, som jag tycker borde vara tradition. och så firar vi att vi har som en liten minisemester, för vi har inga föreläsningar eller seminarier whatsoever förrän på måndag. wohoo. jag ska åka till stockholm på torsdag och myshänga med min fina anna till på lördag, det är också värt att fira. och så ska vi åka till borlänge om typ en halvtimme och bli bjudna på middag hemma hos johanna. också rätt värt. hoppas att ni har en fin tisdag!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där såg fruktansvärt gott ut. vad har du för kamera?

2011-10-13 @ 15:29:13
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/
Postat av: lilla e

den där var helt laktosfri och veganvänlig! det är min gamla lilla kompaktdigital, typ canon digital ixus 70 eller nåt sånt heter den tror jag. den är still going strong.

2011-10-15 @ 19:29:46
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0