vad har jag haft för mig på sistone?

ja det vill ni bra gärna veta va! men jag ska inte bli långrandig, och alla vet ju att bilder är roligare än en massa text. så ni ska få bilder och pyttelite text istället. idag har jag i alla fall varit på lager 157, dvs en outlet i sågmyra, med kimsan, rebecca och ebba, och shoppat julpynt. är så himla pepp på att få börja pynta! och snart kommer anna och andreas hit för att dricka öl, vi ska gå ner till en typ ungdomsgård senare ikväll för andreas lillebrors band skulle visst ha nån slags spelning. och sen ska vi kanske ta en öl nånstans ute. imorgon ska vi gå på loppis och sen kommer mina päron hit och hälsar på, det ska bli nice. men här kommer bilderna!
johanna och kimsan på 90-talskväll på kåren. inte så mycket 90-tal dock.
förrförra helgen var vi hemma hos jollen och trixxarn hittade ett par koola brills!
jag gosade lite med lokatten
och förra helgen drack vi vin hemma hos trixxarn med starke adolf
såhär ser det ut i mitt falunfönster ibland
i tisdags hade vi matgäster, kimsan vilade lite och lät gästerna fixa kycklinggrytan
det var nämligen mallan och albin som var här och fixade och stod i
sen ville dom att jag skulle ta ett kort där alla skulle posa som jag. jag förstår inte vad dom menar.
men sen åt vi! kimsan och albin tyckte att det var så gott så de blev alldeles suddiga.
sen drack vi glögg!
igår gick vi ut och åt, eftersom rebecca och ebba var här på besök. finpizza fick det bli.
rebecca verkade rätt nöjd!
sen drack vi kaffe på wayne's och ebba hade köpt en alkomätare till allas stora förtjusning

Kommentarer
Postat av: Anonym

se så mycket det händer i falun! jag körde också på många bilder lite text, men alla mina är från en och samma plats. äsch. berätta mer om alkoholmätaren?

2011-11-12 @ 22:31:35
URL: http://dukankallamigbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0