som utlovat

här kommer bilden på den lilla myshörnan, den ser inte mycket ut för världen och bokhyllan är ju till synes ganska tom, men jag tror att det kommer bli bra det där. dagen till ära pluggar jag och äter pepparkaksdeg. på fikarasterna då. imorgon är det seminarium och sen blir det helg! men då måste jag plugga lite ändå. försöker även bygga upp någon slags plan inför framtiden, dvs framtiden om mindre än ett år. men då blir jag så fruktansvärt velig och lite feg och det slutar med att jag skriver ner mina planer och sitter och tittar på dom. allt för att slippa tänka på dom. nahe, men en liten bit pepparkaksdeg till kanske? sen är rasten slut och jag ska läsa vidare.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad fint, vilken fantastisk soffa!

2011-11-16 @ 17:40:03
URL: http://vladimirbrusilov.blogspot.com
Postat av: lilla e

tack så mycket! ja jag blev helt kär i den när jag såg den, köpte den för knappt trehundra på erikshjälpen. den är i perfekt skick och inte sliten nånstans :)

2011-11-16 @ 18:09:51
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0