monday monday

ojojoj. idag är det måndag. vi har haft en föreläsning och kommit igång med vårt nya projekt som är att göra en informationskampanj för att få människor från andra länder att flytta till dalarna. riktigt knepigt ska jag säga er! men det blir nog bra det där. vi är ju fyra stycken allvarsamma människor så. alldeles nyss var jag jättehungrig, så då lagade jag mat och sen så åt jag jättefort och nu har jag jätteont i magen :( inte så kul. men det går nog över. just nu sitter jag och läser en bok som heter tillämpad kommunikationsvetenskap, inte heller så värst kul, men jag ska i alla fall ta mig igenom det här kapitlet innan jag får gå och lägga mig. ja det är mycket att stå i här uppe! dessutom har det börjat bli lite kallt nu, men ingen snö än så länge (tack gode gud). när mami och papi var här i helgen så tog de med sig min fina soffa och hylla och tavla och en del småsaker, så nu har jag fått ordning i ett av hörnen här i vardagsrummet, det ser riktigt mysigt ut. kanske tar en bild imorgon när det är ljust så ni får se hur det ser ut! men nu ska jag fortsätta läsa. saknar er mina små skatter.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0