en sån givande dag

idag är det tisdag och vi har varit i skolan. vi hade en gästföreläsare som var det snyggaste och charmigaste jag sett på riktigt länge, synd att han hade fem barn bara. det närmaste jag har kommit att bli kär på typ åtta år. men man ska inte misströsta, jag jagar vidare. jag glömde förresten bort att jag skulle fota min lilla myshörna, så det blir inget av med det idag. ni får helt enkelt vänta tills imorgon. ifall ni nu sitter här och undrar varför det inte kommer nån bild. idag har jag även fått ett kul mail från region dalarna där de bjöd in oss på fika och pratstund, känns ambitiöst och bra! nu ska vi äta fiskpinnar och spenat och jag kanske kanske ska försöka mig på att läsa lite mer om planerad kommunikation. vi får se. dessutom har jag förresten köpt min första box vin idag. jag menar, det är ju trots allt tisdag.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0