en popular helg med lipstick on da da dum

nu är det måndag igen och jag har haft fullt upp hela helgen. i lördags var jag i trosa och tittade på båtbyggarnas sjösättning, och det var himlarns trevligt. värsta festen med flaggor och vimplar och fina båtar och strömmingsmacka och sånt. ska lägga upp lite bilder nån gång senare idag tror jag. precis innan vi åkte till trosa så ramlade jag ner för trappan, och nu har jag blåmärken över nästan hela kroppen. det känns fint. på lördagkvällen åkte jag och maria ut till fredrika i lindö och förfestade till ljudlösa bilder från eurovision song contest. och vilken fest det blev! ojojoj. sen gick det lite snett när vi kom in till stan, men det löste sig och jag får tacka maria och jollen för det. igår sov jag i princip hela dagen och nu är jag pigg och fräsch igen. jag ska snart försöka ta mig till stallet, men det kommer värsta störtskurarna emellanåt så det känns säkrare att stanna inne ett tag till. ska nog vänta tills mamma kommer hem så att jag slipper cykla hehe. nu ska jag lyssna vidare på christer och ta en kopp te eller så.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0